Rockit Music-THE MIMIC SONG (ft. Fabvl After Hours) 中文字幕/中文歌詞/英文歌詞

開啟字幕:點擊左下的〔CC〕啟動字幕,〔Subtitles〕選擇 Chinese, Traditional(請先關閉YT自身的CC字幕)




I’m calling out
我召喚著
yes I’m Begging you
對,我就是在求你
Did you read my
你也看到我留下的
Note it was only to
紙條,為了能
Get to you
讓你找過來
Memories
Memories
回憶
Fading quick
褪色
Crumbled in the ashes
與灰燼一同粉碎在
here they live
屬於他們的地方
Here they live
只屬於他們
Glowing red
Glowing red
紅燈閃爍
I’m seeing pure evil
那純粹的惡意
In my eyes
走入我的雙眼
I’m outta my mind
讓我徹底失心瘋
Close to death
瀕臨死亡
Suffering
飽受折磨
I’m so lost
我無助和迷失
I can see death I don’t think I’ll last, no
死亡近在眼前,我要撐不住了,不行
AND I
我只好
Keep calm
冷靜下來
Carry on
堅持下去
When it seem like
當以為已經
the end
結束了
When you feel ruined
當你覺得一切都完了
Keep calm
冷靜下來
Carry on
堅持下去
From the monsters
就算怪物
Underneath your bed
在你床底下
When you feel
讓你覺得自己
Ruined
要完了
You come alive when I hesitate
我一躊躇你就開始亂跑
Hesitate
躊躇
I’m out my mind
我瘋了
Help me get this straight
幫幫我搞懂為什麼
YOU LIED!
你說謊!
And everything is about you
每件事都你在搗亂
My fucked up life couldn’t ever amount to
害我他媽永遠只能是個半調子
THEIR CRIES!
他們哭喊!
And the cycle just goes
然後循環就這樣輪迴
On and on and on
一遍又一遍
Please let me go
拜託放我走
Bury me in ruin
在廢墟中埋葬
Or just treat me like I’m human
不然把我當人一樣平等對待就好
THEY SAY, THEY SAY
他們說著,他們說著
You never know
你又怎麼會知道
But I’m way off track
但我已經脫離正軌
The pain and the horror that you put on my back
你把痛苦和恐懼施加給我
I can see death I don’t think I’ll last, no
死亡近在眼前,我要撐不住了,不行
AND I
我必須
Keep calm
冷靜下來
Carry on
堅持下去
When it seem like
當以為已經
the end
結束了
When you feel ruined
當你覺得一切都毀了
Keep calm
冷靜下來
Carry on
堅持下去
From the monsters
就算怪物
Underneath your bed
在你床底下
When you feel
讓你覺得自己
Ruined
完了
Yeah,
沒錯
I’m a mimic of myself and I feel so ruined
我是自己的模仿者,意識到我有多毀滅
A mimic of myself I don’t feel so human
我是自己的模仿者,意識到我毫無人性
And now I can’t be helped
現在才意識到我無法被拯救
What the hell am I doing?
我他媽到底在幹嘛?
I just feel so lost!
我只是很迷茫!
I wrote a note
我寫下紙條
On the front it said
在正面寫上
Help Wanted
徵求協助
There was a breach
這裡存在安全漏洞
It was ruined with death haunted
不但被毀成廢墟還被死亡壟罩
I’m not scared of my enemies
我不害怕我的敵人
I’ll just fade
我只會淡入
To another dream
另一場夢境
Dressed In black
穿戴黑暗
Ready for the call back
準備再度召集
Ready to act
再度演繹
Yeah
就是這樣
I can see death I don’t think I’ll last, no
死亡近在眼前,我撐不下去的,不
AND I
我要
Keep calm
冷靜下來
Carry on
堅持下去
When it seem like
當一切看似
the end
終結
When you feel ruined
當覺得自己被摧毀了
Keep calm
冷靜下來
Carry on
堅持下去
When it seem like
以為就此
the end
結束了
When you feel ruined
當你感覺被摧毀時
Keep calm
冷靜下來
Carry on
堅持下去
From the monsters
就算怪物
Underneath your bed
在你床底下
When you feel
讓你覺得自己
Ruined
死定了





Rockit Music-THE MIMIC SONG



最後校對日期
2023.12.05