SCRATON - Chronicles of Bonnie (Treachery) 中文字幕/中文歌詞/英文歌詞

開啟字幕:點擊左下的〔CC〕啟動字幕,〔Subtitles〕選擇 Chinese, Traditional(請先關閉YT自身的CC字幕)




I have been lost in time,
漫長的時光裡我被遺忘
Forgotten pushed aside for nothing.
無故的被棄置一旁
Feeling so cold and tired,
又冷又累
Unable to go on...
無法起身
 
I sense the presence of the thief,
我能感覺到有個小偷
Who's been lookin' for something.
在四處尋找某樣東西
This was the moment i could see,
那是我最後看見的畫面
Through all the lies...
貫穿了所有謊言
 
You can fool me once,
你能欺騙我一回
Pulling all these crazy stunts.
用盡這些瘋狂特技
Nothing makes it any better,
做什麼都無濟於事
When your efforts just don't matter.
當你的付出根本不值一提
 
You can fool me twice,
你能再騙我一遍
Listen here heed my advice.
但我建議你聽仔細
Soon everyone will know the truth
很快大家都會知道真相
And this will be the end of you...
到時候你就徹底玩完了
 
Feeling betrayed,
被背叛了
Stabbed in back.
被背刺了
Thrown away,
被拋棄得太遠
Too hard to track.
難以去討回
 
Yet i'm the one,
但我才是那一個
Who earned my place.
爭取自己地位的人
Among the friends,
那一個在朋友之間
That know my face.
刻印自己的臉的人
 
It's been a while,
已經過去好久了
Can't you tell?
你說是吧?
Time goes by,
時光飛逝
It's like a spell.
像魔法一般
 
Your life's a waste,
你的人生真是浪費
Full of guilt.
充滿愧疚
Lost your trace?
你行蹤不明?
Oh what a shame...
噢 真遺憾
 
Is this a joke?
這只是玩笑對吧?
Am i suppose to be the victim?
為什麼我就要是受害者?
Something feels broken,
似乎有什麼壞掉了
Time to reset your own system.
是時候重置你的系統
 
What's on your mind?
你到底在想什麼?
Why are you such a vicious monster?
讓你表現得像隻兇殘的怪獸?
What hurts the most,
是什麼傷害你最深
Is the hate inside you foster...
讓仇恨在你內心滋生
 
You can fool me once,
你能欺騙我一回
Pulling all these crazy stunts.
用盡這些瘋狂特技
Nothing makes it any better,
做什麼都無濟於事
When your efforts just don't matter.
當你的付出根本不值一提
 
You can fool me twice,
你能再騙我一遍
Listen here heed my advice.
但我建議你聽仔細
Soon everyone will know the truth
很快大家都會知道真相
And this will be the end of you...
到時候你就徹底玩完了
 
Feeling betrayed,
被背叛了
Stabbed in back.
被背刺了
Thrown away,
被拋棄得太遠
Too hard to track.
難以去討回
 
Yet i'm the one,
但我才是那一個
Who earned my place.
爭取自己地位的人
Among the friends,
那一個在朋友之間
That know my face.
刻印自己的臉的人
 
It's been a while,
已經過去好久了
Can't you tell?
你沒發覺嗎?
Time goes by,
時光飛逝
It's like a spell.
像魔法一般
 
Your life's a waste,
你的人生真是浪費
Full of guilt.
充滿愧疚
Lost your trace?
你失蹤了?
Oh what a shame...
噢 真遺憾
 
Feeling betrayed,
被背叛了
Stabbed in back.
被背刺了
Thrown away,
被拋棄得太遠
Too hard to track.
難以去討回
 
Yet i'm the one,
但我才是那一個
Who earned my place.
爭取自己地位的人
Among the friends,
那一個在朋友之間
That know my face.
刻印自己的臉的人
 
It's been a while,
已經過去好久了
Can't you tell?
你說是吧?
Time goes by,
時光飛逝
It's like a spell.
像魔法一般
 
Your life's a waste,
你的人生真是浪費
Full of guilt.
充滿愧疚
Lost your trace?
你行蹤不明?
Oh what a shame...
噢 真令人惋惜
 
 
It's my last chance,
這是最後的機會
To see the loved ones i hold dear,
見我所珍重愛戴的人一面
Maybe i can't now,
雖然不是現在
But the moment draws in near.
但是就快了
What happens next,
再來會如何
Perhaps we finally meet again?
說不準我們最終還會再見面?
I will be waiting,
我會等著
Patient happy see you then...
耐心愉快等待相見那一天
 
 
Is this the end?
到此為止了嗎?
I did everything you asked for...
妳要我做的我都做了
 
No, It's only just begun,
不,這才剛開始而已
Wake up, wake up now. Find him...
醒醒,該醒來囉,找到他





SCRATON - Chronicles of Bonnie (Treachery)



最後校對日期
2024.01.13