Black Gryph0n & Baasik-STUCK INSIDE 中文字幕/中文歌詞/英文歌詞

開啟字幕:點擊左下的〔CC〕啟動字幕,〔Subtitles〕選擇 Chinese, Traditional(請先關閉YT自身的CC字幕)




I’ve been away too long

我離開了好久

Way too long

太久了

But I’m home again

但我回家了

Long after I had done

在我做了這一切之後

What I’d done

我都做了什麼

What’s become of them?

他們都成了什麼東西?

I thought their souls were gone

他們應該要魂飛魄散

Something’s wrong

哪裡出錯了

So I need to put an end to everyone

所以我必須做個了結,和每個人

Every one… (2,3,4)

每個人… (2,3,4)

 

Five nights

五夜

five innocent lives

五個無辜生命被奪取

I took before their time

他們只是無力反擊的小孩

It’s alright

沒什麼大不了

I’ll be fine

我會沒事的

Even though they died a

就算他們肉身死去了

Part of them survived

靈魂倖存下來了

I’ll make them unalive

但這次我會讓他們死透

It’s alright

沒什麼大不了

I’ll be fine

我會沒事的

Safe inside…

這裡面很安全

 

When you hide remains…

你躲進機械遺骸時

What remains?

能留下什麼?

Just a remnant of a soul inside a shell

不過是徒有靈魂的廢棄空殼

I can tell

我敢說

By destroying them

摧毀他們能證明我說的

But this time there’s no gore

但這次不會弄得到處是血

Like before

像之前那樣

Wasn’t pretty but it needed to be done

接下來會很慘烈但我必須這麼做

For my son…(2,3,4)

為了我的兒子…(2,3,4)

 

Five lives

五條性命

Thought they were mine

應該已經被我奪走了

I can’t believe my eyes

不敢相信我的眼睛

It’s alright

沒事的

I’ll be fine

我會沒事的

Running out of time

沒時間了

I think that I can find a

我肯定能找到一個

Place where I can hide

適合躲藏的地方

It’s alright

沒事的

I’ll be fine

我會沒事的

Safe inside…

這裡面很安全

 

He is here! He is here!

他在這裡!他在這裡!

I’d recognize him anywhere

我無論如何都能認得

That purplish figure

帶有一抹紫色的人影

Was bigger and quicker than me

比我更大隻動作更快的人

And then I thought I was dreaming

那時我還以為在作夢

He looked like a demon

他看上去就像個魔鬼

And I remember

我還記得

Bleeding and screaming and

噴湧的鮮血和尖叫聲,跟

Thinking nobody could hear me

我怎麼喊叫都沒人聽見

For what he did to me

他要付出代價

He’s gonna die

他必須去死

The others agree

大家都認同

He needs to die

他必須得死

We’ll never be free

我們永遠不會解脫

Until he dies…

除非他死

 

Five lives

五條性命

Gone before their time

全部死於非命

Now they’re sustaining mine

現在他們打算讓我想死也死不了

It’s alright

沒關係

I’ll be fine

我會沒事的

Not sure I survived

不確定我是不是還活著

I don’t think that I died

但我不認為我死了

I’m only half alive

只活了一半

It’s alright

沒什麼大不了

I’ll be fine

我會沒事的

Stuck inside…

被困在裡面

 

LAAA LA

LALALALALAAA LA

LALALALALAAA

It’s alright

沒事的

I’ll be fine

我會沒事的

LALALALALAAA LA

LALALALALAAA LA

LALALALALAAA

It’s alright

沒什麼大不了

I’ll be fine

我會沒事的

Stuck inside

困在裡面

 

Stuck in my own trap

被自己的陷阱困住

Bones are cracked

骨骼被夾碎

As my lungs collapse

肺碎裂塌陷

Remember that I always come back…

記好了,我還會回來的






Black Gryph0n & Baasik-STUCK INSIDE



最後校對日期
2024.04.28